Ja ir noticis negadījums un ir nepieciešama palīdzība
Palīdzību vari izsaukt:
- zvanot 1 1 2. Zvani ir bez maksas un tos var veikt no jebkura fiksētā vai mobilā tālruņa. Zvanu var iniciēt arī izmantojot lietotni "112 Latvija";
- nosūtot īsziņu. Īsziņu sūtīšana ir bez maksas. Īsziņu var nosūtīt arī izmantojot lietotni "112 Latvija". Ar lietotnes palīdzību īsziņa tiek strukturizēta;
- veicot e-call jeb eZvanu.
Kas ir jāsaka?
Ja ir noticis negadījums un ir nepieciešams zvanīt uz tālruņa numuru 1 1 2, vispirms centies nomierināties. Gaidi savienojumu ar 1 1 2 kontaktu centru.
Sagatavojies atbildēt uz šādiem jautājumiem:
- nosaukt precīzu adresi vai aprakstīt notikuma vietu;
- īsi pastāstīt, kas ir noticis;
- centies par negadījumu atcerēties visu pēc iespējas precīzāk;
- pēc dispečera lūguma nosaukt savu vārdu, uzvārdu un tālruņa numuru;
- Atceries! Nepārtrauc sarunu pirmais!
Saglabā mieru un atbildi uz dispečera jautājumiem.
Atceries!
- Esi sazvanāms, gadījumam, ja dispečeram var rasties nepieciešamība ar Tevi sazināties atkārtoti.
- Konkrētas atbildes var paātrināt palīdzības saņemšanu.
- Neviens dispečera jautājums nav lieks.
Iegaumē!
Ja 1 1 2 kontaktu centra dispečers atbild, ka savienos Tevi ar citu dienestu, esi pacietīgs un gaidi savienojumu!