Ja ir noticis negadījums un ir nepieciešama palīdzība

Palīdzību vari izsaukt:

  • zvanot 1 1 2. Zvani ir bez maksas un tos var veikt no jebkura fiksētā vai mobilā tālruņa. Zvanu var iniciēt arī izmantojot lietotni "112 Latvija";
  • nosūtot īsziņu. Īsziņu sūtīšana ir bez maksas. Īsziņu var nosūtīt arī izmantojot lietotni "112 Latvija". Ar lietotnes palīdzību īsziņa tiek strukturizēta;
  • veicot e-call jeb eZvanu.

Kas ir jāsaka?

Ja ir noticis negadījums un ir nepieciešams zvanīt uz tālruņa numuru 1 1 2, vispirms centies nomierināties. Gaidi savienojumu ar 1 1 2 kontaktu centru.

Sagatavojies atbildēt uz šādiem jautājumiem:

  1. nosaukt precīzu adresi vai aprakstīt notikuma vietu;
  2. īsi pastāstīt, kas ir noticis;
  3. centies par negadījumu atcerēties visu pēc iespējas precīzāk;
  4. pēc dispečera lūguma nosaukt savu vārdu, uzvārdu un tālruņa numuru;
  5. Atceries! Nepārtrauc sarunu pirmais!

Saglabā mieru un atbildi uz dispečera jautājumiem.

Atceries!

  • Esi sazvanāms, gadījumam, ja dispečeram var rasties nepieciešamība ar Tevi sazināties atkārtoti.
  • Konkrētas atbildes var paātrināt palīdzības saņemšanu.
  • Neviens dispečera jautājums nav lieks.

Iegaumē!

Ja 1 1 2 kontaktu centra dispečers atbild, ka savienos Tevi ar citu dienestu, esi pacietīgs un gaidi savienojumu!

Uzzini!